Besökare

torsdag 26 juli 2007

Veterinären


Dit har allt matte tagit mig massa gånger. Idag var vi där igen.. Efterkontroll av den tredje UVI, men det såg bra ut sa veterinären och bäst var när ja började snusa efter godiset det hade och hon mer än gärna gav mig några=) Men när vi kom hem försökte matte få mig att dricka något mycket konstigt.. Det bubblade och smakade mycket konstigt så det ville ja då verkligen inte dricka.. Hon försökte tom lägga några mat kulor i och trodde verkligen jag skulle gå på den. Oki, får la erkänna, försökte allt litte, men nä.. det va verkligen inte gott*ysch*


Idag har det regnat massor, men när man väl är i skogen bryr jag mig inte ett dugg om det. Älskar å springa runt bland stock och sten!

Men sen skulle matte promt borsta mig.. Förstår inte varför hon skall hålla på med sådant trams, men det var snabbt över. Matte grymta något om att borsten gick sönder. Lyckost man är va..=)


Imorgon skall jag få träffa kompisen Valtis. Han e allt en finurlig prick, men sist ville han leka massa med mig=)

Får hoppas att han vill det imorgon med!


Nu ska ja sussa en stund efter skogens bravader! Det tar på en liten kikka som mig=)


Blöt puss

Inga kommentarer: