Besökare

måndag 29 oktober 2007

OP


Idag har Mindi kastrerats... Det gick bra men det drog ut på tiden för kliniken fick in akut fall. Skulle hämtat henne halv tolv, men det blev halv två. Lite tur va la det för det var först kl elva ja fick igång bilen igen. Men nu går den som den ska å ett helt år dessutom. Lägenheten är nästan helt klar. Nya tjejen fick en nyckel idag för att flytta möbler. Trots att jag inte var klar med städningen=)


Nu ligger Mindi här bredvid och gnyr ibland, men sover mest. Har fått två nävar foder å aptit hade hon iaf. Förhoppningsvis är hon pigg imorgon annars tar jag ledigt ifrån jobbet. Kanske gör det ändå.. Ska dock klippa mig imorgon. Får se hur det blir med det.


Lördagens högskoleprov gick åt pip svängen. Ingen förbättring här inte. Tänk om hela provet hade bestått av DTK. DÅ hade jag klarat mig bra=)

Nytt prov på onsdag. Ringsekreterare. Får se hur det går. Har haft förhör i telelfon med Michaela för en stund sen och det gick rätt bra. Gäller bara att plugga litte mera så skall nog det lösa sig med..

Håller tummarna för oss alla!


Ta hand om er kära!

Blöt puss

Inga kommentarer: