Besökare

torsdag 11 oktober 2007

Rest in Peace Miro




Länge sen man var här å lämna tass avtryck här nu. Mycket har hunnit hända. Min underbara bror Miro finns inte med oss längre. Mamma säger att jag skall få operera mig och det pågår massa kurser just nu.


Rally kör vi för fullt.. Jag blir jätte excalterad så mamma inte vet vad hon skall ta sig till.


Spår kör jag med å DET e riktigt skoj.. Nu har de dessutom börjat lägga ut träpinnar som mamma VILL att jag skall plocka upp.. Å på köpet får man köttbullar när man lämnar in dem. Mycket roligt=)


Springer ofta med mina vänner Ebba och Nota nu. Minst två gånger i veckan. Å det e riktigt roligt. Tom Ebba vill vara med oss ibland.


Mamma utbildar sig till ringsekreterare med. Jag får bara sitta i bilen då så den kursen är ingenting å ha enligt mig=)


Jag hoppas Miro har det bra nu.. ingen smärta.. R.I.P




Blöt puss

Inga kommentarer: