Besökare

onsdag 9 december 2009

Tiden springer iväg!

Ja det är väll som det brukar helt enkelt!
Tränar det gör vi. Å det går stadigt framåt faktiskt=) Det är himlans kul verkligen!


I fredags kom Ela & vovvarna hit och var gäster ända tills på lördagen.
På fredag kväll var jag ch Stefan på julbord med hans jobb. Jätte trevligt. Den varma maten hoppa vi över i år, eftersom vi vet hur den smaka förra året och den såg likadan ut i år*hehe*, men det kalla och efter rätts bordet var mumma det. =)
På lördag kväll, efter att dagen vart rätt seg, var det julbord på klubben. En hel del folk och jätte trevligt var det. Tack Lena för att du grejar och donar så mycke=)
Tränings grupp kom på tal med inriktning bruks så nu banne mig*hehe* Men givetvis satte de första träffen redan till söndag morgon och då kunde ju inte jag, men vad gör det*hehe*
För vår del bar det av till Hunnebo på dop för lilla Selma.
Kameran var med men man insåg att behöver bli lite modigare för att kunna få korten precis så som man vill ha dem, med andra ord kliva ur bänken och gå ända fram*hehe*

Stefan och Camilla är faddrar så de var också med där framme=)

Mormorsmor om jag inte förstått fel:P

Mormor till Selma




Stolta faddrar!!!
Stolt mormor
Även Henrik var där med sin dotter Mejja(?) och hon hade blivit en stor tös sen sist jag såg henne=)



En jätte trevlig fm blev det! Väl hemma igen blev det film; Flickan som lekte med elden, för det blev bestämt att det skulle bli bio på söndag kväll. Luftskeppet som sprängdes. Så nu har jag sett alla tre. Ettan var klart bäst, men det är väll så det brukar vara!
Igår träffade jag Patricia, Jessica och Sanna på Backamo. Fick äntligen köpt mig en ny bästaste klicker också*tjoho*
Smått oorganiserad var jag. Men det blev extern skåls träning, försök till inkallning(alldeles för orolig för att kunna springa fort, vad som helst kan hända då enligt Mindi), baklänges kedja fyra led i läggande under gång som gick fin fint. Baklänges kedja även tre led i framförgåendet och det funka super. Tränade även linförighet och fritt följ. En bra tränings dag blev det allt=)





Tyvärr fick jag inget kort på Jessica, men vet att hon hade med sig kameran med så får väll se vad som dyker upp på hennes blogg längre fram=)
Idag skall jag jobba och imorgon skall jag och Lin träffas för träning med inriktning bruks. Skall bli massa kul med alla våra planer nu*ler*
Ha en fortsatt bra onsdag!
Ina&Mindi

2 kommentarer:

Lin sa...

Hehehehehe fniss längtar :)

Whippeten Nota sa...

Tack för en trevlig helg! Bra av dig att träna så duktigt =) Va fina alla var på dopet! Hon ser söt ut den lilla :)