Besökare

måndag 20 augusti 2007

Ny kompis!


Idag fick jag en ny kompis. Litte störande var han ibland, men annars var han jätte rolig. Han verkar vara lika kvick som Nota. Får la se. Camilla envisades med att hålla fast honom.. Förstår mig inte på dem ibland. Fingol heter han iaf. Ännu mer päls än ja=)


I fredags var jag och hälsade på en annan kompis. Molly heter hon. Hon skäller väldigt mycke och jag tycker det är lite obehagligt. Men våran promenad var spännande. Den smaka gott om inte annat=)


På lördagen stoppa husse och matte mig i bilen igen. Träffade Mollys matte igen, men ingen Molly. Fick gå runt med MASSA folk. Jätte trångt var det och små ungar sprang runt omkring mig hela tiden. Var lite skrämmande i mellan åt, men följde matte så gick det bra.

Efter det åkte vi ut till sjöboden i Kungshamn. Där är det allt mysigt. Sprang bland bergen. Tävla med husse. Jag hade vunnit om han inte hade tjyvstartat OCH bestämde vägen=)

På kvällen var jag jätte trött.

Söndag blev det promenad igenom, vad ja tror, HELA Kungshamn. Långt var det. Men de tog en paus iaf!


Ja.. Ingen mat får man, knappt, men ut på uppdrag.. Ja det skall man jämt. För jäkligt ibland=)


Blöt puss

Inga kommentarer: