Besökare

fredag 31 augusti 2007

Stackars Miro....=/

Min underbara, snälla, goa bror Miro e riktigt dålig. Igår föll han ihop när lill matte rasta honom och i natt har han fått sova utan husse på Blå Stjärnan. Han har en missbildningen på levern och tydligen någonting mer allvarligt eftersom det blev som det blev igår kväll..

Matte e jätte orolig... Men sånt bider inte på mig=)


Flera dagar denna vecka har vi varit uppe på klubben och tränat. Massa roligt. Har även träffat Nota och Ebba igen. Ebba var mycke snällare denna gången, men ja höll mig ändå på avstånd.

Nota däremot den rackaren.. Snabb som vinden... Blir riktigt sur där ett tag, men då bidde Nota sur på mig så det var ju ingen ide med det heller.


Idag ska vi till Dingle å träffa Molly igen säger Matte.. E rätt roligt förutom att hon skäller på mig.. Gillar ja inte.


Blöt puss

Inga kommentarer: