Besökare

onsdag 8 augusti 2007

SOMMAR!!!

Dagen började med att matte tog mig med ner till stan. Där mötte vi två av hennes vänner och min vän Barras. Givetvis gick de och satte sig på ett fik. Det är SÅÅÅÅ tråkigt.. Å kullersten är inte bekvämt att ligga på. Efter gick vi till hasselbacken, men där var det konstiga stora fåglar som plaska och skrek i vattnet. Det gillade jag inte... Men efter det... woohoo... Matte och husse tog med mig på utflyckt! Fast först var ja tvungen att sätta mig i en varm bil, vilket ja inte gillar, men dit vi åkte var toppen. Sprang och latjade med husse först och sen kom vi fram till en sjö. Denna gång var det inte bara jag som doppa tassarna utan även matte och husse. Förstod inte riktigt vad de höll på med först. Försökte få mig att gå längre än vad jag bottnade. Knäppa e dem.. Men sen gjorde matte det.. Och hon gjorde ett konstigt ljud ifrån sig så jag var ju bara tvungen att komma och rädda henne. Gick rätt bra att vara på det bottenlösa. Men rätt ansträngande var det. Men det var himla gott å torka i solen och sova i gräset efteråt!!!
Blöt puss

Inga kommentarer: