Besökare

måndag 13 augusti 2007

Pang Pang!!!







Under helgen har det hänt en del..



I fredags var mamma å ja nere vid vattnet och härjade. Ja va ute flera gånger i vattnet och hämta min leksak, men en gång kasta hon den alldeles för långt. Ja nådde ju inte botten längre så då kunde ja absolut inte få tag på leksaken igen. Vi hade massa tur iaf. Det kom en annan vovve med sin mamma å de båda skulle bada. Vovven hade en boll som ja tyckte var intressant, men den fick ja inte ta enligt henne. Annars var hon jätte snäll!



I lördags fick ja vara med mamma på jobbet igen. Det var himla länge sen, men det var som vanligt inte en höjdare. Det var roligt i mellan åt, men det blev mycket slapp tid för min del. Men men..



Innan vi började jobba så var vi i skogen där ja brukar springa med Nota. Flera gånger så hörde ja massa pang pang å ja tog det cool lugnt, men mamma verkade inte märka någonting alls.. Hon bara gick så ja hängde med.



Igår spendera ja massa timmar i bil å fram kom vi till mammas lilla syster och massa folk. Alla klappa mig å kela med mig och även där blev det en hel del slapp tid, men ja gav igen när vi kom ut. Då sprang å sprang å sprang ja som en galning å mamma bara suckade åt mig. Hon ville då verkligen inte leka med mig inte.. "Ja har vita byxor; gagga hon om" Fick ha överseende tills ja kom hem till pappa igen. Han är alltid på=)






Nu ska vi snart ut i skogen igen! Ska bli härligt å sträcka på benen!






Blöt puss

1 kommentar:

Whippeten Nota sa...

Hejhej!

Håller på att sluta röka (igen) och blir precis lika dålig som sist... Det är verkligen ett gift det där nedrans nikotin!
Va fina dom nya korten är! Blev jätte förtjust i det svart vita på Mindi, du får nog skiicka det till mig sen när jag får igång msn en igen. Har lite grejer och städning kvar i lägenheten, hur går det för dig? Puss å kram hela dan!