Besökare

fredag 30 november 2007

Camilla, Hailie, Sture, Fingol å Barras!







Alla fem tänker de flytta.. Till Ed.. å redan nästa vecka. Vi kommer sakna dem, men förstår dem. Camilla har fått fast jobb på 100% Det tackar man inte nej till.



För min del har ja jobb året ut. Chefen hade fel=) December månad blir en hipphapp månad. Jobbar väldans konstigt, men även väldans sällan så det e allt oki. Pratat med Andreas oxå. Verkar toppen ställe ute på Misteröd. Så jag ringde deras chef, som dessutom var den personen som anställde mig när ja flytta till Uddevalla. Hon kom allt ihåg mig. Det roliga i det hela var att hos den personen jag börja jobba hos, som inte fungera alls, har flyttat dit ut=) Men det skulle nog gå fint tror ja. Hon skulle höra av sig så fort hon visste mera. Stället har ju bara varit i gång i två veckor typ så de har inte riktigt koll på allt än=)



Här hemma går allt upp å ner. Vet inte vad man skall tycka eller tro. Tack för allt stöd från alla kanter å håll=)



Imorgon skall ja å Mindi pynta i lägenheten. Har köpt nya julgardiner.. Okidå, mina första julgardiner för att vara ärlig=) På kvällen skall vi mysa me flytt folket=) Å söndag tillbaka till jobbet. Skall på julfest. Hårt jobb man har*hehe*



Nä, nu skall ja servera mat till knoddan å hoppa ut en sväng i det dåliga vädret.



Blöta pussar

Inga kommentarer: