Besökare

söndag 4 november 2007

Sicken helg...

Misstog mig litte i fredags tydligen. Mindi fortsatte spy. In till veterinären igen. Fick OP mat(kladd med massa energi och näring) plus antiobiotikan under huden direkt istället. Veterinären, Ulla som heter, ville utesluta att det inte var det hon spydde av. Fick dessutom med mig två uppdragna sprutor hem som jag har fått ge under helgen. Var allt lite skakis över det, men det har allt gått bra. Maten gjorde nog verkligen sitt, för igår, lördag, var hon nästan sitt vanliga JAG igen. Underbart och se.
Tack alla för era varma tankar=)
Igår kväll var vi på middag hos pajkens fader. Hans bror och syster fyller år idag och imorgon. Mindi fick ben från rådjur som hon givetvis förstörde som hon då inte kunde ha kvar*hma*
Pajken blev litte för full så det bidde hem relativt tidigt och han decka på soffan och tur var det. Hade inte orkat med honom mera*skrattar*
Idag har jag jobbat igen och sen var det syskonens mamma som kom in till stan med tårta som vi smaska på hos Tomas och Theresia.
Imorgon planerar jag att ta promenad med Mindi för första gången på en vecka. Ska givetvis regna just imorgon när det varit så bra väder denna vecka som vart, men va fan.. =) Vi får se hur det ser ut imorgon!

Sov gott senare alla vänner!
Ina&Mindi

Inga kommentarer: