Besökare

söndag 25 november 2007

Snö, Advent, Jul...

Nu är det snart december. Snön har fallit några gånger, men endast en gång stannat i några dagar.
Mindi har älskat det iaf! 21 nov. blev jag varslad från mitt sjuk vik så nu har jag bara jobb fram tills den 21 dec. Vad skall man göra sen??
Hoppas på slottsskogen, men när det var över 200 sökande så känner man inte sig speciellt hoppfull. Får bli att söka till undersköterska. För andra gången jag skippat att söka till sjuksköterska ångrar jag mig för att det alltid ändrats när man väll skulle ha börjat å inte gick det att söka sent. Såg dessutom att det var ganska högt på att komma in så vem vet.. kanske inte kommer in där heller..
Får leta jobb å söka iaf. Skall få tag på andreas å prata om misteröd. Om det är värt att söka dit ut. Hade varit intressant. Vara med från starten typ! Hade inte vart fel med fast jobb=(
Nu skall ja strax åka iväg till jobbet. Imorgon skall jag å Carina gå igenom schemat i och med att Stefan kommer tillbaka redan den tredje skall ja jobba mina timmar väldigt blandat. Väldans jobbigt iaf! Vem vet, han kanske inte klarar av det alls.. Nä, skall inte tänka så.. Får se detta som vägen till annat jobb, då man framför allt slipper en människa..*yscha*

Igår var vi i garaget å sedan hos Ida tillsammans med Michaela, Nota å Ebba. Trevligt!! Blev litte sent så var rätt seg i morse. Men nu måste ja göra mig iordning.

Blöt puss

Inga kommentarer: