Besökare

fredag 28 mars 2008

Alldeles för länge sen sist!!

E så länge sen jag skrev här att jag inte vet var jag skall börja=) Måste blir bättre på uppdateringar=)

Förra veckan var Camilla, Barras å Flingan här i Uddevalla hela veckan. Himlans roligt. Det blev långa promenader, med mycke bus.

Det blev även trevlig utgång under påskhelgen.

Precis som förra påsken(fall om den infall senare än denna) var Mindi dålig. Tur att jag hade tabetter, fast vet inte om de gjorde så stor skillnad.
I Onsdags började hon med ny medicin. Får se om detta hjälper!
Det finns inte mycke kvar hos försäkringen nu, men hennes fel gick igenom på doldt fel iaf. Så där klirrade det ju till litte i kassan, men det blir att spara.

Igår tog vi skorna å promenerade till Michaela å flocken. Det blev litte tjyveri och en hel del busande.
Har inte tagit några kort på Våga å Mindi ihop. Är litte för spänd i de situationerna fortfarande tror jag. Mindi får ju in eller skall man säga att Våga stoppar in hela sitt huvud i Mindis mun=) Å Mindis tassar kan bli litte väl stora å "farliga" ibland enligt Våga. Men de e så söta ihop. De gillar nog varandra=)



Det blev även uppställningskort(inte lika lyckat som sist) som ni kan se på whippetnota.blogspot.com


Ina&Mindi

1 kommentar:

Whippeten Nota sa...

Va gulligt när du la upp ett valp kort på Mindi å ett på Våga. Har ju nästan glömt av att Mindi har varit så litten :) Lilla raringen (L) ! Tiden går fort, det är ett som är säkert! Snart är vi pensionärer ;) Barrs å Fingol e osså fina på korten!