Besökare

onsdag 5 november 2008

SVCH LP1 Hässlehoffs Hera-Guccidoter






Idag blev Mindi
Svensk Viltspårs
Champion=)








Oj, vad roligt detta känns=) Min tvååriga underbara tös har gått å blivit champion. Den första av många kanske*hihi*
Super härligt!
Spåret idag gick klockrent. Men med tanke på att Mindi var själv flera timmar på förmiddagen för att jag jobba, fick en rast runda och sen var det spårning som gällde så var tempot aningen högt=) Ett avdrag på tempot idag så därmed 40p. Jag blev jätte paff när han bad oss stanna för skottet för jag hade inte upplevt någon återgång.. Men Mindi den rackaren hade snikit den med nosen i backen hela tiden. Spännande våra hundar är=)
Även idag gjorde hon en jätte bra vinkel med bloduppehåll!
Hon är super duktig min älskade kikka!! Fick stora lovord av domaren Roger och han tyckte verkligen jag skulle fortsätta med viltspår. Roligt å höra!





Ha en fortsatt bra onsdag! Vi skall mysa i soffan nu=)
Ina&Mindi

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hejsan!!

STORT, STORT GRATTIS!!
Fantastiskt bra jobbat...
Ja, fler championat blir det alldeles säkert!!

Kram och nospuss till Mindi!!
Ses snart hoppas jag.

Ps. Ingela o Picasso är godkända i anlag, går första öppna till veckan.

Kramar till SVCh LP1 "Mindi" och matte

Vessla sa...

Ett jättegrattis till både dig och Mindi! Wow vad ni är duktiga! Det är självklart att det blir fler champinjoner av er två! Mindi ser nöjd ut med klöven i munnen.
Massor med grattiskramar!!!
Pia, Björn och Vessla