Besökare

lördag 2 maj 2009

Livet rullar framåt!

Ja idag är min andra dag på min fast tjänst. Det har gått sjukt fort och jag är hemskt glad att jag fått det så bra som jag fått det hittils i år!!

Jag har börjat teoretiskt med trixet och är nästan klar och igår morse började vi på ett av delmomenten praktiskt. Inga problem sa Mindi att gripa och lämna av en snus dosa*hehe*
Idag med frukosten blev det ingångar med skål, linförighet med skål och ligg från sitt.

I torsdags var jag och Michaela upp till klubben och la ut ett av lägre spåren till klubbens tävling 10maj. Super fint spår blev det. I början var det allt lite sisådär, men sen arta det sig gånger tusen. Jätte fin mark verkligen! Att man aldrig tar sig tid och utforskar skogarna litte mera*hm*
Imorgon har jag planerat att fixa iordning det som jag har själv att fixa så är man klar sen. Snart får vi ju inte röjja runt i spåren.

Igår kväll var Camilla och vovvarna här på besök. Mycket trevligt!
Idag skall jag till jobbet och ikväll blir det nog grillning*hehe*

Ha en fortsatt bra lördag
Ina&Mindi

3 kommentarer:

Anonym sa...

KUL:)
Ia kan nu öppna kylskåpsdörren genom att dra i ett snöre:)
Kul övning, funderar på att testa Städövningen oxå:)
Kram Lin

Anonym sa...

KUL:)
Ia kan nu öppna kylskåpsdörren genom att dra i ett snöre:)
Kul övning, funderar på att testa Städövningen oxå:)
Kram Lin

Anonym sa...

OJ, det bidde två stycken