Besökare

torsdag 14 maj 2009

Veckan flyter på som vanligt! Jag kom på vad den smarta iden var gällande att stänga kylskåpet och det var att skilja på det. Så att man inte tar nosen/munnen till att stänga också. Men det kom jag på "försent". Hann allt börja target på kylskåpsmagnet, men hon är medgörlig så vi gjorde om*hehe* Har en blandning av nos/tass stängande nu! Men det går framåt till att bara vara tass. Var hemskt osmart som tränade om det samma förmiddag, men men... Det e himla intressant med loggföring.
Elitmomentet är två tredjedelar klart av... På papper*asg* Helt ärligt har jag inte vågat börja. Å det stör mig. Borde lära huvudet att det är vilket trix som helst!!!!!!

Förra veckan var jag med Ela och fotade små whippet puppisar. Svart whippet har legat mig varmt om hjärtat skall ni veta*hehe*

Hela lilla gänget på fyra
Pojken i gänget

Trött flikka

Tötis!!!!

Idag fick jag till min vetskap att min hund var avliden... Enligt hunddata. Fick ringt SKK så de skulle ordna till detta, för lever det gör hon=) Fall om hon är väldigt stilla nu!!=)
Hon var väldigt levande igår em när jag kom hem från jobbet. Tog ut henne och körde apportering direkt. Skit bra övning verkligen! Mindi gillart och bra blir det!! Gjorde även ingångar med apporten, men kom att jag skall ju testa den övningen vi påbörjade hos AL sist. Får ta det en annan dag. Körde även lite fritt följ, ligg och stå under baklänges marsch. Allt funka fint faktiskt! Härligt!
På kvällen var jag och Stefan på bio. Vi såg Änglar och Demoner. Var faktiskt himlans bra! Gillar när det är klurigt och intensivt! Nu syns vi två inte fören på söndag*hm*
Idag skall jag packa och städa upp här hemma. För ikväll är det jobb och imorgon direkt efter jobbet är det avfärd till Nynäshamn som gäller. Mormor, morfar, mamma, syster, Mindi och jag skall upp till min bror i Södertälje och hälsa på och då passar jag även på att ställa på ras special på lördagen. Skall bli jätte skoj!
Nu skall jag in på SMHI och hoppas på att de vet va de snackar om så jag inte behöver ha med mig hela gaderoben=)
Ha en fortsatt bra torsdag!
Ina&Mindi

3 kommentarer:

Tina sa...

Hej
Ha en bra resa och lycka till på utställningen....
Usch för att läsa att sin hund är avliden, tur att det bara var på skk!!!

Kram Tina/Rosso

Whippeten Nota sa...

Vad är det du säger? Jag så självupptagen nu så jag missar allt *skäms* Mindi lever i allra högsta grad å så ska det förbli länge till! Dumma SKK!
Hoppas du får en toppenhelg med din goa familj å utställning! Vi håller tummarna för BIR nr 2 (som vuxen)!
Bamsekram å tack för att du finns å lyssnar!

Berndt sa...

Hej Ina..
Jag har hört en fågel kvittra om den fina tävlingen som du och Mindi har lyckats men denna helg.Fågeln var så lycklig så hon ringde mig och bad mig att sända ett stort GRATTIS Och det har jag gjort nu.Och vem är budet och fågeln Pappa Berndt till Patricia sänder detta.