Besökare

onsdag 23 september 2009

Promenad med icke fegisen Kilroy=)

Igår regnade det hela förmiddagen och blåste storm hela dagen. Inge kul alls! Vi besökte garaget där vi spanade på en bil som Mindi dessutom fick provsitta och jag provköra*hehe* Vi får väll se vad det blir av det!
På kvällen hade jag ytterst tråkigt så det blev ett besök på klubben. Jag visste nämligen att det var två kurser igång på tisdagar så fick en trevlig stund med Lena på altanen, träffade Ingelis och Tina.
Jag och Mindi körde uppletande i den härliga vinden. Fyra föremål fördelat på halva rutan och fyra föremål in*woohoo* Jag blir lite klyven här hur jag skall fortsätta för att bibehålla största motivationen. Just nu känns det, och det är, som om vi framlängeskedjar för att en dag kunna baklängeskedja(avsluta med ingång m.m.). Jag funderar och funderar och troligtvis är jag bara lite bakom flötet för så svårt borde det inte vara, men jag kommer inte på "bästa vägen".. Tips för att baklänges kedja uppletandet?? Super nöjd var jag med henne i vilket fall=)
Sen tränade vi på läxan på planen. Sami och snurra ihop som funkar fin fint. Frivilliga backanden och även början till stimuluskontroll. Och även stå som heter "tå" med kontroll.
Sen blev det även vändningar och förflyttningar i fria följet. Super duktig och alert som bara den helt igenom var hon!
Väl hemma sen fick vi besök av Ela med kamera så nu har jag även fått hennes kort från Öland som jag skall spana på. Kanske kommer ut någa favvisar=)

Idag på morgonen skrev Johanna, en kompis, och fråga om vi skulle promenera och det passa oss fin fint. Hit till Kurveröd kom de. Hon och Kilroy!


Ut över ängen gick vi och här var det då ingen fegis som Mindi fick leka med*haha* Här var det full fräs och blev Mindi för jobbig sa han till! Redigt*hehe*

Lurpassning

Full fräs*ler*




Mindi visa hur man ser till att matte ger en godis!
Och Kilroy var med på noterna*ler*
Och givetvis blev det bad när man heter Kilroy=)
Nere vid bäcken hitta vi små konstverk(som hundarna nästan var på väg att springa rakt över) gjorda av naturen. Lite fräsigt!
Tack för en jätte trevlig, härlig promenad! All lycka till din tenta på måndag som för övrigt låter gigantisk*hm*
Nu skall jag ta tag i hemmet litte, duscha och dona för att sen cykla till jobbet. Ikväll är det Cafe Myran som gäller*ler*
Sen när jag slutat är det två avsnitt Greys Anatomy, säsongs start, *woohoo* Tack Patricia för att du upplyste mig!
Ha en fortsatt bra onsdag
Ina&Mindi

1 kommentar:

Ann-Louise sa...

Härliga bilder. Va´kul de har tillsammans :-)!