Besökare

fredag 3 september 2010

3 September 2010

Igår blev det en sväng på andra sidan vägen. Vandrade off road med båda vovvarna och de härja runt och undersökte gladeligen ihop:) Bilderna får tala för sig själva!














På kvällen var det dags för jobb för mig och hundarna åkte senare till sin barnvakt:) Mindi anser att hon är för stor för barnvakt så hon bet henne i örat*asg* De har det väldans bra hemma hos Cissi och Budda! Vet inte vad jag hade gjort utan henne!*lav ja*
Idag efter dygnspasset mötte vi Cissi och Budda uppe på klubben. Först tog vi oss en timmes promenad med de stora och sen fick Budda och Dixi lite träning.
Påbörjade frivillig budföringsträning. Hon hajja direkt. Kul:) Sen blev det lite inkallning och ligg på kommando. Upplever att hon lägger sig snabbare nu, men det kanske är vad ögat vill se:P
Nu på kvällen har jag grejjat med klubbens hemsida och tittat på en film med glass och chokladsås till*mumma*
Imorgon får vi hitta på ngt på dagen för sen väntas ännu ett dygnspass på jobbet. Detta är min värsta vecka. Tre nätter varav två är dygnspass*usch* På söndag när jag slutat blir det en tripp ner till mormor och morfar. Kära syster yster behagar besöka vårat land så då får man passa på. Massa flugor i en smäll!
Ta hand om er kära. De finns inte för evigt!
Ha en fortsatt bra fredag
Ina, Mindi & Dixi

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vilka härliga bilder,vi syns imon.
Kram mamsem

torpedos budda sa...

Dina damer förgyller vår tillvaro när dom e hos oss, men gud så trött både hund å katt e efteråt :-D Världens bästa träning ;-)
Löv ya :-*