Besökare

tisdag 10 juni 2008

En hel vecka har flytit iväg...

En lugn vecka för Mindi gällande träning, men ingen lugn vecka för mig gällande jobb. Fullt upp. Men sådant går alltid i vågor så det e bäst att passa på när man får=)´

Men skogs promenader har det blivit och även lite träning vid frukosten här inne. Med andra ord, inte mycke alls=)
Mindi i full kareta!
Mindi väntar snällt på sega matte=)

Och kommer snabbt när man ropar!




I fredags tog Stefan med sig Mindi ut till sjön med flera vänner. Jag fick inte följa med för jag skulle jobba=( Men innan jobbet var jag med Michaela på torp. För hon skulle ha nya kläder inför ett bröllop. Det var giförsig trevligt det med och sketa snygg blev hon, men var jätte putt för att jag inte kunde följa med å bada å grilla=/ Men det kommer väll fler gånger lr vad brukar man säga!

Henkes dotter!



Jim och Tomas



Jim och Lasse, som spelar!

Fin tatuering va?!
Camilla och Mischa!

Camilla försöker locka med sig Mindi ut
Mindis svar blir;
Tror du verkligen jag är så dum?
=)



Lördag och söndag bestod av Vänersborgs Utställning. Inte ställa utan tjänstgöra som aspirant. På lördagen fick jag vara skrivande. Lååååånga kritiker, kramp i handen och mitt upp i allt säger den ordinarie att hon kan ta över. Jaha tänkte jag.. Där rök den chansen. Men icke. Fick skriva mot slutet sen igen och godkänd blev jag!
På söndagen var jag inkallande. Fick mycke beröm av min handledare och även av domaren. För övrigt gilla jag domaren skarpt! Riktigt bra var han!
Godkänd även denna dag!!
Grattis säger vi även till Grosse och Patricia som blev BIR(mot champion tik) och Bästa Veteran!
Så nu återstår endast en tjäntsgöring. Fick mail svar idag att jag var välkommen till Partilles BHK när de har utställning i september. Skall bara checka av så det inte är ringsekreterare jag redan gått för, men tror inte det e så stor chans att det är det. Har några och välja på under augusti och september så det känns lugnt!

Igår, efter samråd med veterinären, höjde vi Mindis dos på medicinen för ena värdet var bra, men det andra var högt. Efter några veckor skall vi ha kontakt igen för att stämma av.

Idag skall det bli träning med Ela å Knotan! Såååå länge sen sist!! Ser fram imot det!
I morse duschade jag Mindi inför helgen. I duschen är hon en speta och efter duschen är hon fluff*asg*
Körde lite luft torkning, men blev inte helt torrt och nu ligger hon här vid mina fötter. Får väll se hur många virvlar hon har sen åt alla håll=)

Längtar massa till helgen, men enligt vädret(som likväl kan ändras) så skall det regna hela helgen. Nu när vi haft så många veckor med stekande sol. Kunde det inte hållt sig över helgen iaf.. Men icke.. Student på fredagen den 13 med regn. Toppen!!=)

Nä, nu blir det till att göra litte nytta!
Ha en fortsatt bra tisdag!
Ina&Mindi

1 kommentar:

Whippeten Nota sa...

Så fina kort då, både på folk å fä =)hihi
Ja det var gott att vi fick tränat igår! Det är ju inte lätt att hinna med när jag jobbar dag och du jobbar kväll ål de tajm ;) Men nästa vecka då jävlar !