Besökare

måndag 25 augusti 2008

Play a while Arabia BIS R=)

Igår, söndag, följde jag med Michaela och Ida till den trevliga valp utställningen på Säve Galopp - Västkustvalpen!! Ingick, från och med förra året, även veteraner=)

Vi träffade även Patricia, Jeanette och Anna. Anna ställde sin lilla Westie valp som var ur söt och gosig och även Zimla fick vara med, fast inte officiellt*tihi*
Fick tyvärr inge bra kort på den söta lilla krabaten, men här kommer ett iaf=)



Visst är hon ståtlig!!






















Våga blev BIR-valp, 6-9mån.

Springa måste man oxå göra!





















Men det sluta inte där...
Hon blev även BIG 1, 6-9mån!



Därmed fortsatte de in i stora ringen..

























Där de blev BIS-R, 6-9mån!

STORT GRATTIS!!!!!!!!!!



Här är Whippe´s syster
Hon blev tredje bästa tik, 4-6mån.


Syskonen!!




















Även Ida´s gosiga Whippe(Idomic´s El Ghost Point) ställdes ut!!


Whippe



















Det resulterade i tredje bäste hane, 4-6mån!
Även han fick röra på sig=)
En mycke trevlig dag. Tack tjejer!! För min del bar det av direkt till jobbet.
Stefan och Mindi var under gårdagen ute i Hallinden och "plocka" svamp. Blev dock inte så mycke svamp, men Mindi hade garanterat roligt*tihi*
Stefan har under veckan(han har semester) varit med ute på flera promenader. Vädret har inte varit det bästa hela tiden så kameran har inte följt med så mycke.
Idag tog vi en promenad ihop alla tre efter att jag hade slutat. Hade personal möte och ännu en gång skall schemat ändras. Tyckte dock detta såg mycket bättre ut, möjligtvis förutom den raden jag skall gå på fram tills någon annan blir tillsatt. Den är endast på 55% så jag är inte så intresserad, trots att det är på bästa stället. Aja.. Tiden visar!
Ikväll skall jag försöka mig på litte träning. Kanske bara här utanför. Litte fjärr och ruta kanske!!
Var ett antal dagar sen sist så Ela... Vi måste få till en ordentlig dag i veckan!
Ha en fortsatt bra måndag!
Ina&Mindi

1 kommentar:

Whippeten Nota sa...

Hej gumsan! Gulle dig, dunder-tack för att du fotade så mycket på uställningen, du är en klippa ! Å att du följde med i huvudtaget trots att det blev direkt till jobbet efteråt (typ 2 timmar för sent dessutom...) Japp träning måste bli av och därmed basta! Blir väldigt inspirerad nu när jag fått låna "bibeln" av dig. Kramar