Besökare

söndag 3 augusti 2008

Nu får jag faktiskt skämmas....

Just idag.. Denna stora dag.. Ja då åker jag ännu en gång hemifrån UTAN kamran. Skam!

Imorse svängde jag förbi Ela och hämta upp henne för en tur ner till Mölndal på Ungdoms SM i bl.a. lydnad.
Vår tränings kamrat Marika med golden tiken Nellie är med.
Gårdagens enorma presentation av dem resulterade i en delad första plats med en annan, mer erfaren, golden tik!
Så idag var det mycke som stod på spel.
Omvänd start ordning så Marika och Nellie startade sist! De gjorde ett toppen program med bra attityd, bra fart och enorm glädje! Tyvärr blev det en nolla på vittrings apporteringen med i protokollet, men en SILVER placering är verkligen inte fy skam någonstans.
Är jätte imponerad av dem båda. Så mycket som ni jobbat för detta och längre kommer ni ta er. Grymt duktiga e ni!! GRATTIS!!

Vi har även blivit utmanade av Patricia så här kommer det!


Beskriv först reglerna. Svara på alla frågor. Välj ut fem personer som du vill ska svara, utmana dem i sina bloggar och be dem läsa din. Låt personen som utmanade dig få veta när du har svarat på din.”

5 saker som finns på din att-göra-lista idag:
Får bli morgondagen om denna dag snart är slut
1) Jobba
2) Långpromenad
3) Tvätta
4) Laga middag
5) Träna lydnad på klubben


För tio år sedan gjorde jag...
Hade sommarlov innan högstadiet startade=)

Ställen som jag har bott på:
Töllsjö, Dingle, Vara och Uddevalla

Fem saker som jag skulle göra om jag vore biljonär:
1) Endast jobba när JAG kände för det=)
2) Ha en hästgård med fin fint hus till (+städerska!)
3) Resa till Australien
4) En fräsig, snygg bil och en mycket bra hund bil
5) Investera och ge bort till mera behövande!

Fem personer som jag vill veta mera om:
1) Michaela (http://whippetnota.blogspot.com/)
2) Marika (nellierosso.dinstudio.se/news_1.html)
3) Tina (nellierosso.dinstudio.se/news_1.html)
4) Pia (http://www.hoffar.se/)
5) Anette (http://www.engdahl.st/)


GO GIRLS=)

Nu skall det fixas mat här. Köttet har legat i marinad. Skall serveras med klyft potatis och tatsiziki(hur nu det stavas!)

Ha en forsatt trevlig söndag kväll!
Grattis igen till Marika & Nellie

Ina&Mindi

1 kommentar:

Anonym sa...

För det första vill jag tacka er för att ni var på plats och stöttade oss idag.. Guldvärt!!!

Tack för dina fina ord och jag är jätte stolt över vår prestation idag!!

Ses imorgon kanske.
Kramar Silvermedaljörerna u-SM 2008