Besökare

tisdag 7 oktober 2008

En skön strandpromenads runda!

Igår blev det tandläkarn.. Fick till och med rabatt(det tackar vi för!) men pengarna försvann ändå!
Sen blev iväg till torp för nu var jag måttligt trött på kängorna. Finns en säljare där(inga namn*ler*) som är mega snäll. Har hjälpt massor och verkligen ställt upp! Det tackar vi stort för! Så nu har ännu ett nytt par i min ägo som smörjdes igår för att kunna användas idag/imorgon...Alla dagar jag vill=)

Någon träning blev det inte igår.. För hundarnas del. Utan det blev en härlig promenad från Skeppsviken till Lindesnäs och ut på Ö:n och tillbaka. Mycket härligt var det!

Vid Bodele badstrand bröt vi mot reglerna och släppte hundarna=) Jag bryter ofta mot reglerna jag*hihi*
Mindi plaskar i vattnet
Å springer i vattnet

Våga och Mindi lekte massor
Nota var med lite med=)
Våga testar vattnet tillsammans med Mindi
uuyyy.. Va blött å kallt*ler*
Bäst å springa fort fort
Beban var lycklig som vanligt=)
Hon lulla runt i vattnet i sakta mak
medans de andra busa

"lola"
Gräver på Ön

Mindi poserar med Uddevallabron
i bakgrunden!




Det var mega härligt! Vi skulle tagit underbara kort på hundarna vid skeppsviken när vi kom tillbaka oxå, men tiden räckte inte till.
Gymmet nästa=)
Det var faktiskt himla roligt, men gud vad otränad man är=)
Gick på en sådan som rör armar och ben samtidigt. Väldigt speciell för benen rätades aldrig ut så de jobba hela tiden. Höll inte på länge, men hade bra tempo, men gud va slut jag blev*asg*
Sen var det triceps(Va e det var min första fråga*ler*) träning.
Mäktigt imponerad av både Cissis och Elas styrka. Jag började på minsta möjligaste*asg*
Sen körde vi magmuskler på tre olika sätt. *puh*
Var helt slut i kroppen när jag körde bilen hem sen*asg* och idag har jag faktiskt litte ont i magen, men trodde det skulle vara värre. Kommer väll efter nästa pass=)
På kvällen gick jag och Stefan till kvarters och åt god mat. Bestämde mig för en gångs skull att jag skulle ha fisk, men givetvis serverar de inte fisk på just måndagar. Aja.. Det blev traditionella Black and White=) Mumsigt!!
I morse var Stefan jätte söt. När klockan ringde gratta han mig och gick senare upp. Sen kom han in med ett ljus och paket=) Fick en jätte god parfym och presentkort hos frisör. Toppen tyckte jag!
Om en halvtimme skall jag fota afghan åt kära vännen Milla. Sen skall vi ta oss en promenix. Sen vankas det jobb för bådas del!
Får se om jag får till litte träning här hemma ikväll. Typ kryp i köket=)
Ha en fortsatt bra tisdag!
Ina&Mindi

Inga kommentarer: