Besökare

fredag 13 februari 2009

Vintern håller i sig=)

Det e så himla skönt med snön. Ljusare på kvällarna. Toppen över i är när det dessutom är soligt. SÅÅÅÅ härligt! Men a, kallt e det oxå, men att kan ju inte alltid vara perfekt=)

I veckans promenader har det blivit lite träning faktiskt. Mindi artar sig massa inom varje moment. Framför allt när hon själv vill jobba=)
Jag själv har vart hos frisören i veckan och klippt mig. Klippte dessutom extra mycke*hm*


Får väll se vad jag tycker nu med tiden. Det e hemskt kort att ta i med händerna iaf! Men det växer ju iaf ut*haha*
Igår, torsdag, kom det besök till mig och Mindi=) Vi åkte upp till råhagen och tränade allihopa.
Det var Sanna med Kax
Jessica med Zigge
Patricia med Zimla
Det var allt lite små kyligt, men inte alls så farligt som det vart andra dagar enligt mig=)
Vi körde korta pass med hjälp av varandra.
Mindi fick träna både apportering, inkallning, hindret, platsliggning, sitt i grupp och lite fritt följ och kryp. Mycket lyckad träning!
Del 1 av ingång med apport
Del 2
Del 3 och mycket lyckad!
Använde target och frivilliga hopp idag
Med återhopp och belöning

Idag har jag och Mindi varit ute på en härlig runda i skogen i sköna solen. Mindi var nog allt litte trött*haha* Hon hängde glatt med men inga race idag inte=)
Så här såg det ut på vår runda



Vackra kikkan!
Ikväll vankas det jobb och även imorgon hela dagen. Sen på kvällen blir det mys med pajken. Det e ju faktiskt alla hjärtans dag=)
På söndag är det årsmöte på Råhagen som jag har tänkt att gå på! Funderar på att hinna spåra på söndag med! Men det återstår och se!
Ha en fortsatt bra fredag
Ina&Mindi

1 kommentar:

Whippeten Nota sa...

Du så fin i håret så gumsan! Jag tror även att det gör gott för håret :) Härliga kort från träningen på Råhagen!