Besökare

tisdag 9 mars 2010

9 Mars

Sex dagar har passerat sedan sist jag skrev och mycket händer.
I torsdags blev det att jobba över för vi skulle ha möte på jobbet. På kvällen blev det god mat och bada badkar med sambon*mys*
Sen jobbade man hela helgen under tiden sambon var odräglig i Branäs*haha*
På lördagen kom älskade Em hit. Plockade upp henne på kampenhof, sen handla vi Thai mat och godis och åkte hem och mumsa tillsammans med vin boxen=) Underbart!
På söndagen blev det givetvis frukost på kaktuz! Sen åkte Em hem igen och jag och Mindi hoppa ut i skogen innan det var jobbet som gällde igen.
Igår fick jag jobba över pga sjukdom på jobbet och ingen vikarie kunde gå in. Men får tänka positivt. Mer dagar att vara ledig framöver*hehe*
Idag däremot. Idag har det hänt grejer.
Kvart i tio klev jag hemifrån och tog bussen ner till central stationen där jag skulle hämta ut min tågbiljett. Först får jag inte ens ut dem, men tillslut så.
Då börjar klockorna ringa och jag får springa för att få komma med ner till Gbg.
Väl framme i Gbg fick jag taxi skjuts bort till Bingo-Lotto lokalen där jag skulle vara med i inspelning av Lyckohjulet. Jätte kul var det, men GUD va nervöst. Hjärtklappning hela sändningen igenom*haha*
Så den 29:e Mars kl 19.00 på TV8 blir jag officiell TV kändis å då får ni veta hur det gick för mig=) Gör skoj faktiskt! Imponerad av mig själv dessutom. Sen självfallet, människa som man är, grämer man sig nu i efterhand över några saker. =)

En plan skulle skrivas med målet att starta i appellen den 27 mars, men jag kommer inte riktigt igång. Det blir inget organiserat. Men imorgon kanske vi lyckas med något här på hemma planen och till helgen kanske man kan få till en träff.
På lördag kväll skall vi hem till Thomas och Theresia. Skall bli jätte trevligt!
Antingen fredag eller söndag kväll skall jag och Cissi plocka ut Michaela just för att hon fyllt år. Bättre sent än aldrig. Att jag kan skriva ut det är för att det blir liiiite svårt att överraska henne*hehe*

Nu skall jag och huvudvärken titta på litte tv:e. Eller kanske träna litte innan House? Vem vet=)
Ha en fortsatt bra tisdag
Ina&Mindi

4 kommentarer:

Tina/Rosso sa...

TV KÄNDIS måste man ju se.

Nej, det är till Buahallen på Henån vi åker till. De har ju allmän träning på onsdagar. Man får ta alla inomhus träningar som går.
Ska ju tävla där snart hoppas jag om inget annat inträffar. Man kan ju aldrig veta längre.

Ha nu en bra helg.
Kram Tina och Rosso

Lina sa...

Hehe jasså kommer du va i tvn hihi-de får man ju inte missa ;)

Anneli sa...

Lyckohjulet! Det va det jäkligaste! Hihi!
Fint å fint... det är allt lite is kvar på fotbollsplanen på Fridhem men det försvinner mer och mer så funkar allt bra att träna på. Om man har en hund som vill sitta i blött grus... (har bortskämda hundar! hihi)

Whippeten Nota sa...

Hihi ska bli spännande att se dig på tv gumsan!!!
Tack för igår kväll på våran "girls night out"! Jag gillar våran tradition skarpt =)