Besökare

tisdag 11 maj 2010

11 Maj

Ja nu är det väll på tiden att man tar sig i kragen och sätter hemsidan på rutin igen. Eller vad tycker ni kära läsare??

Lång tid har gått och mycket har hänt.
Vissa av er vet allt, andra lite och vissa inget.
Så det blir en liten sammanfattning tänkte jag

Jag och Mindi bor sedan i början på april i en tvåa på skogslyckan. Huset ligger ute till salu och Stefan är fortfarande våran vän!

Fick tyvärr tacka nej till den efterlängtade lilla tiken ifrån Bergenhovs kennel då jag inte kunde se in i framtiden hur det skulle se ut för oss.

Jag har hållt en klickerhelg på Lilla Edets brukshundklubb. Jätte kul var det och alla var jätte duktiga!

Vi startade i appell klass och genomförde ett toppen spår och våran sämsta lydnad någonsin, men uppflyttade blev vi=)

Nu i söndags höll jag i en klickerdag på Bergenhovs kennel och där medverkade Jennie och John och några av deras valpköpare. Ett gott, duktigt litet gäng. Med sig hade de den lilla fodertiken Dixi. Hon smälte mitt hjärta och planer började smidas...

Fortsättning följer.....*hehe*

Ha en fortsatt bra tisdag
Ina&Mindi

4 kommentarer:

Camilla sa...

Den här fortsättningen vill man då inte missa:).
Fortsätter hålla tummarna här i mitt lilla hörn!

Tina/Rosso sa...

Jag lider med dig Ina, lilla Mindi dålig igen....
Men jag gläds åt dina smidande planer.... Helt rätt enligt mig!!

Ha det bra på jobbet så ses vi snart. Pussa på Mindi från oss

Kramizz Tina och Rosso

Marika sa...

Hejsan!!
Fy vad tråkigt med lilla Mindi:-(
Hoppas allt ordnar sig och mycket roligt att du tagit dig i kragen för vi saknar dig:-)

Kul, mer om planerna vill jag höra!!
Hoppas vi syns snart!!!

Kram

Anneli sa...

Lycka till med planerna! *leer*
E lite avis faktiskt!
Haha! Chico tyckte inte att Snoppis va direkt rolig... för den va me på agillityn i måndags! Så Yra får väl ta över den.
Kram!