Besökare

tisdag 13 januari 2009

Modell för en dag

Nu kommer jag gå ifrån mitt huvudämne här på bloggen och vara lite egotrippad för nöjd, A... Det är jag=)
Igår var jag, min syster Pernilla, pappas sambo Ammi och hennes två döttrar Henny och Daniell i Göteborg och blev sminkade, lite finare i håret och fotograferade med tre olika ombyten. Det var gör skoj, men vi alla fem hade ångest innan när det skulle bli klädval och första kortet=)
Det var verkligen värt sina pengar(för pengar kosta det!)














Fräsigt va=)
Ha en fortsatt bra tisdag!
Ina&Mindi

2 kommentarer:

Storma sa...

Tjena snygging;) Fina kort,definitivt! Gilla nog nummer två bäst. Måste vart sketskoj:) Kompis Camilla va oxå iväg på de fast de va nog innan jul. Mycket fina bilder på henne mä. Ha de!!
:)Xsara

Whippeten Nota sa...

Riktigt fina kort!!! Kan ju vara roligt för omväxlings skull att inte bara ha kort på håriga 4 bentingar ;)