Besökare

söndag 21 september 2008

Ingela Blixt = Ringsekreterare!

Japp japp.. Nu är jag färdig! Gårdagen blev lyckad! Helt klart godkänd och det kändes bra från min sida dessutom. Inte speciellt nervös denna gång plus att jag skrev och hängde med väldigt bra och hade lätt för att förkorta och komma ihåg vad han hade sagt. OM inte någon sa något annat under tiden*hihi*

Stort grattis till Dina, ClassChampagne!!
Som igår blev Utställnings CHAMPION!!!
Kortet är lånat från hennes kennel, Bergenhovs!
I fredags blev det härlig promenad på herrestadsfjället. Tog 5,5km rundan! Underbart!
Före det var jag på torp och skulle kolla hur jag skulle göra med mina kängor. Fick några råd som jag skall testa först, annars så får jag komma tillbaka! Surt att de inte skall fungera. Gillar dem verkligen annars!!
I fredags, och lite igår, körde vi lite lydnad inne i köket med foderkulorna. Mindi var laddad! Över laddad för flamsigt blev det. *hm*
Har en ny plan för krypet. Tror det kommer fungera utmärkt så länge jag tänker på mina kriterier och skyndar långsamt!
Har dessutom bestämt mig nu att jag skall lära framförgåendet med target så det skall vi oxå börja med när vi har snickrat ihop bästa targetstickan=)
Nu e vi på G igen=)
Idag skall jag försöka se till att lägga spår och ta långpromenad innan jobbet. Har ju natten inatt och vill inte ha en yber aktiv hund imorgon bitti när man är lite halv trött. Man sover bäst hemma, fall om jag sover bra där, men är alltid mycke tröttare!
Ha en fortsatt bra söndag!
Ina&Mindi

Inga kommentarer: