Besökare

torsdag 25 september 2008

Underbara höst!!

Igår kom Em och hälsa på som sagt. Det var toppen verkligen!
Först möttes vi upp på kampenhof alla fyra och gick sen till kaktus för lunch. Har aldrig varit på kaktus på lunch tid, men i vanliga fall brukar jag tycka det är jätte mysigt där, men nu var det hemskt mycke folk, svårt att höra vad man prata om för det kakkel å skratt överallt så efter lunchen gick vi till mysiga koschka(stavning?) istället för kaffe och varm choklad!
Linda smet iväg efter en stund för hon skulle fixa sina naglar(vi hade rätt roligt åt det för det skulle ta tre timmar*ler*) å då lulla vi tre andra iväg på stan och kikade i affärerna. Em var den enda som handla nästan. Jag å Milla köpte oss var sin sak endast. Men vi vet ju att imorgon skall vi allt shoppa loss*haha*
Sen gick vi faktiskt tillbaka till cafeét för att mumsa glass. Jag valde vaniljgladd med varm hallonsylt. Jätte mumsigt va det!
Super trevligt var det å jag längtar massa tills nästa gång vi träffar dig älskade Em!!!

Efteråt följde Milla med hem å hämta Mindi för att sen traska upp å hämta hennes pojkar och sen begav vi oss ut på promenad. Mycket härligt. Två timmar blev vi ute och Mindi var jätte nöjd på kvällen=)

Han har stora labbar den där afghanen=)

Härliga Barras
Flingan
Summerstorm's Deal Or No Deal


Tack Milla för en härlig prommis! Du skall veta att vi tänker på er massor! Syns imorgon igen!
Idag har jag å Mindi varit ute på ännu en härlig höst promenad, fast idag utan kamera!
Mindi e så rolig att studera när hon får sina ryck(det fick fresten Milla å Flingan retsamt nog känna på igår*haha*). Hon flyger runt i det höga gräset å har mega roligt. Körde en inkallning och ett hopp-sitt-hopp(över ca 70cm högt vält träd) som funkade fin fint! Sen tränade vi vidare på kom övningar som för tillfället inte alls sitter kvar i huvudet på henne, fast börjar släppa igen. Hade ju bra leksak med ut idag som jag kunde belöna rikligt med=)
På de två människor vi mötte idag(igår var det massa!) fungera kom fin fint!! Fast det gjorde det nästan igår med=)
När vi kom hem lät jag henne få resterande av gottan i fickan. Men man fick allt jobba för det=)
Inomhus håller vi till i köket och idag körde vi kryp, vändningar på stället och stegförflyttningar. Mycket bra jobbat av henne!! Mycket nöjd!
Imorgon skall jag försöka få till ett viltspår. Vi har preliminär datum för anlagstestet(in my mind*asg*) bokat. Men det blir som sagt även höst shopping. Skall unna mig nya kläder för det behövs verkligen. Skall då även se till att slänga lite mer av allt gammalt. Är inte så bra på det där*hihi*
Men ikväll är det jobbet som ropar.
Ha en fortsatt bra torsdag!
Ina&Mindi

1 kommentar:

Whippeten Nota sa...

Fredag är väl ändå lite fel dag att shoppa på? Fy för mycket folk :) Hoppas ni hittar det ni letar efter i klädväg för konstigt nog så kan det där med att köpa nya kläder få en att må väldigt bra ;)(tills man kollar på kvittot *hihi*)