Besökare

måndag 22 september 2008

Lite kort från lördagens skogs promenad!

Satt under henne när hon stod på en stubbe.
Tycker det var litte roligt=)

Härlig fart in=)

Dypölen=Äckligt vatten, men ÅÅÅ så roligt=)

*tihi*



Igår blev det blodspår som fick ligga två timmar. Det gick mycket bra! Hel nöjd! Men jag ramla tre ggr*orka* Dax å fixa iordning kängorna annars lär jag väll bryta benen!
Gjorde även ett uppletande på fyra saker. Gick inte speciellt bra. Skall gå tillbaka stort i den träningen i vinter. Skall få in raka skick, men bra fart RAKT ut! Igår spåra hon runt hela rutan plus i rutan. Svamsa runt massor plus att sak nr 2 släppte hon*hm*
Tog även en promenad i skogen. Blev inte så jätte lång för jag testa ny väg och kom ut helt annorlunda än vad jag trodde.
Fick ett infall att testa litte lydnad. Litte onödigt då jag dessutom endast hade foderkulor på mig. Hon gjorde det vi skulle, men rätt slarvigt och ingen större entusiasm.
Börjar fundera på att någon stans har jag gjort ngt galet som gett henne ett dåligt intresse för detta. T.ex. enformig träning, dåliga belöningar.
Man kan ju ge en korv bit och man kan ju leverera en belöning. Har nog vart litte dålig på det.
Jaja.. tiden får utvisa!
Idag skall jag och Ela till Dingle. Det skall bli spår, mera spår å möjligen litte budföring=)
Skall bli trevligt när det dessutom är mega fint väder. Om höst alltid var så här då skulle jag älska hösten ännu mera=)
Ha en fortsatt bra måndag
Ina&Mindi

Inga kommentarer: