Besökare

fredag 12 december 2008

Fuskis..*hihi*

Nu fuskar jag en snabbis på jobbet. Man får det ibland*skratt*

Idag har Mindi fått sitt SVCH infört på SKK Hunddata. Alltid trevligt=)
För övrigt tragglar vi vidare och shajpar fram framförgåendet. Har allt fått ett litet bakslag, men inget stort inte=)
Igår bjöd Mindi på kryp i engagemanget*skratt* Det e SÅ härligt å se när de testar allt för ynklig liten kula*hihi*
Skulle egentligen inte jobba hela dagen idag för jag har FÖR många timmar, men med alla magsjukdomar som går bor man ju nästan på jobbet*skratt*
Tror jag lyckas får bort en natt nästa helg iaf och då är jag nere på mer normalt iaf=)
Annars blir chefen argsint på mig*hihi*

Mindi har fått sig en liten promenad med oss och sussar nu sött här på kontoret. Det e guld värt att kunna ta med henne! Eller som idag.. Plocka upp henne*hehe*

Ikväll skall det bli film och mys, imorgon förhoppningsvis skogsträning och senare jobb.
Ha en fortsatt bra fredag.
Ina&Mindi

Inga kommentarer: