Besökare

tisdag 17 mars 2009

Stefan 27år idag!

Idag fyller älskade husse år. Hela 27år*hehe* I morse blev det frukost på sängen och paket!!
Själv är man ju kvar hemma medans han fick åka till jobbet*hehe*

En annan glad "överraskning" idag på morgonen var att Mindis mage var toppen! Nu går vi framåt igen. Längtar massa massa till en normal utfodring. Måste till affärn idag och inhandla mera ris och fisk.
Igår ville hon knappt följa med ut. Bara ligga och sova. Så ingen långpromenad blev det. Hennes värden är inte i balans tror inte jag för hon är lika "skrajsen" ute som hon var innan vi kom i balans med medicinen förra året. Stackars kikkan*hm*

Igår efter jobbet hälsa jag på min vän "halta lotta"*skratt* Cissi har opererat knät så hon hoppar runt på kryckor. Först blev det gemensam frukost, sen tog vi oss en sväng på torp. Jag var första pack åsna*skratt*.
På kvällen åkte vi ut till Ela i skogen. Hon passar nämligen sin mammas hundpensionat denna veckan.
Jätte trevlig kväll fick vi ihop!

Ikväll blir det middag hos husses bror Tomas tillsammans med Milla och deras moder. Skall bli jätte trevligt!
På onsdag kväll kommer en gammal vän från Vara förbi och det skall bli super roligt! Gör länge sen vi sågs!
Jag hoppas även på att Mindi skall orka med en promenad med vännerna Barras och Fingol. Om inte annat en kortare promenad iaf, för det var GÖÖÖÖR länge sen nu!
Men jag och Milla träffas ju iaf ikväll!
Jag börjar förstå farmor och mormors uttryck med att "upptagen pensionär".
Jag är jätte ledig från jobb, men har banemej fullt upp ändå*skratt*

Ha en fortsatt bra tisdag!
Ina&Mindi

6 kommentarer:

Anonym sa...

GRATTIS STEFAN!
Kram från Svärmor i Sätila

Anonym sa...

Tror faktiskt att det är exakt en månad sen idag vi gick promenad ihop senast:/. Ska bli KUL o ses ikväll iaf=) snart snart haha
Underbart att mindis mage börjar piggna på=)
Puss o grattis till min söta bror;)

Anonym sa...

Jag håller tummarna för att Indi´s mage skall få fortsätta vara bra nu!
Grattis hussen på födelsedagen!
kram

Whippeten Nota sa...

Ja grattis till husse Stefan! Nu får du se till att bli helt 100 i maggen Mindi så livet kan fortsätta som vanligt med träning och promenader annars får matte total abstinens :) Hon kanske vill låna en flat å träna? Jag har 7 objekt här hemma ;) *haha* Tack för titten igår! Ha nu en riktigt trevlig/mysig kväll! Kramar

Anonym sa...

Hej
Roligt att läsa att Mindis mage börjar arta sig.
Vi saknar både henne och matte på klubben.
Ses snart hoppas jag.

Vi måste planera våran kurs vi ska ha i vår...

Kram // Tina

Anonym sa...

Hur går det med magen idag, bättre hoppas vi :)
Vi har varit ute och kört ett Uppletande samt tränat förflyttning av baktassarna...
Tror vi fått den värsta/svåraste läxan av dem alla :D

Kramar från Lin o Ia