Besökare

fredag 20 mars 2009

Strålande sol idag med!

SÅÅ härligt med vår. Fågelkvitter, lysande sol, torrt på marken m.m. HÄRLIGT!

07.10 knackade det på dörren i morse. Patricia kom på frukost. Jätte trevligt var det vännen. Mindi fick sin nya spårsele och den satt fin fint!=)

På förmiddagen tog vi oss en tur i äckelskogen. Den tar typ 45min och hon får springa lös iaf 25min=) Att rundan kallas äckelskogen är för att Mindi alltid hittar äckelheter där. Fast det var faktiskt länge sen det hände, men idag så. Både något att äckligt att äta hitta hon plus en död fågel att rulla sig i. *woohoo*
Men hon var glad och sprang runt varvat med kontakt sökande hos mig för lite ynkliga foderkulor=) Sen att hon sovit i sträck sen dess(3h nu) är ju en sak*hm*

I eftermiddag kommer Ela hem från en vecka i skogen(hon har passat hundpensionatet åt sin mor) så vi skall nog leka en stund.
Ikväll får vi se vad det blir av det.=)

Ha en fortsatt bra fredag
Ina&Mindi

3 kommentarer:

Anonym sa...

Mm här har det också varit härligt väder idag!
Så jobbigt att behöva gå hela helgen för att vänta på provresultaten. Jag håller alla tummar och tår för att ni skall få ett bra besked!
kram

Anonym sa...

Hej, vännen! Hoppas så att det ska bli ordning med Mindi. Vi håller tummar o klor.

kram
Pia & Co

Anonym sa...

Hej på er.
Allt bra???
Skönt, jag har inga äckelskogar här oss mig på landet..

Vi välkomnar Ela och hoppas ni hade det trevligt när ni lekte!!!
Hoppas eran kväll blev bra , inte för trött efter lekstunden väl!!!!
Ses Kram // Tina