Besökare

måndag 23 mars 2009

Underbart med VÅR=)

Å va härligt det är med ljusa kvällar och skinande sol!
I fredags tog jag faktiskt kort med nya mobilen när vi var ute, men jag vet inte vad jag gör för fel för jag kan inte få in dem i datorn. Får väll se om jag lyckas i framtiden.
På kvällen åkte jag och Ela hem till Cissi och umgicks en stund. Mycket trevligt!
Sent på kvällen hitta jag ett offer för canis läxan "att stå på frambenen" som jag gladeligen testade på lördag morgon med frukosten.
Det gick sketa bra efter en stund. I början förstod inte Mindi att hon skulle bjuda och jobba precis vid en trafikerad väg=) Men sen så backa hon upp, upp (och iväg*ler*). Mycket spännande!

Igår på morgonen var vi upp till kurveröd med hela frukost ransonen. Träff med Ela var bokad!
Vi gick igenom olika GF och körde lite valpinkallningar på Jippie. Söta Jippie kände inte igen Mindi så det var JÄTTE farligt*haha*
Sen bar det av till farmor och farfar på middag. Pappa fyller nämligen 45år, men ville inte fira sig med då fixade farmor och farfar ihop detta och vi kunde träffas allihopa ändå. Toppen!

Nu precis ringde jobbet så jag skall jobba ikväll. Det är jätte välkommet då det fortfarande är ont om jobb för min del. Innan dess skall jag till sjukgymnasten. Har allt slarvat med träningen, men har samtidigt inte varit ute och gått heller.

Imorgon bitti blir det träff med Lin och Ia i Ljungskile och det skall bli mega trevligt!

Ha en fortsatt bra solig måndag=)
Ina&Mindi

2 kommentarer:

Anonym sa...

Solen stannar nog tills imorgon, för vår skull :)
Ska bli kul att se erat backande!!!
Vad duktiga ni är :)

Kram Lin

Anonym sa...

Det låter som en spännande "läxa" ni har till kursen:)
Ljungskile, i detta härliga vårvädret, låter jättehärligt! Lycka till med träningen!
kram