Besökare

torsdag 16 juli 2009

I måndags på morgonen märker jag att Mindi hade läckt i sängen och det var super duper länge sen hon gjorde det. Inge mer med det förutom att det blev att tvätta. Måndagen blev lugn och mycket vila, men en skogsrunda blev det ju iaf=)

När jag slutat jobbet på tisdag förmiddag åkte jag hem och tog Mindi på en runda och sen styrde jag bilen mot Bäckefors och älskade Em som behövde en vän vid sin sida just nu! Vi åkte till ett jätte mysigt café och sen hem till Billan. Sötis Billan!

Finns alltid för dig!
(å JA bilden e hemsk*asg*)
När jag kom hem ställde jag upp rutan på våran lilla hemmaplan och tog ut Mindi. Min hjärna är tom just nu hur jag skall komma ur vårat dilemma. Rutan för henne har ingenting med placering att göra utan det har blivit någon sorts grej "hur långt från dig skall jag springa". *tänk, tänk, tänk* Men hon jobba bra iaf*hihi*
Senare när det blivit svalare tog vi oss en skogsrunda och OJ va hon sprang. Hon rusa som en idiot mer eller mindre hela promenaden=)
Igår, onsdag, var jag helt ledig*woohoo* Det blev grejjat här hemma och en sväng till torp. Mina skor behövde uppsöka papperskorgen, men det gick ju inte fören jag hade ett par andra. Tur hade jag! Intersport hade 50% så jag fick tag på ett par bra walking skor för endast 400kr och vilken skillnad det var att gå sen. Skit härligt. Sprang till och med en bit*haha*
På kvällen blev det äntligen ett träningstillfälle med Michaela. Kommer inte ens ihåg sist vi träna ihop. Har blivit hemskt lite på sistone! Allt har sina anledningar!
Men OJ vilken bra träning det blev. Pratade mycke och praktisera vad vi hade gjort i helgen. Ela och Våga började med stimuluskontroll på "stå" för det är det beteendet de har bäst flyt i.
Michaela var jätte duktig och Våga med! Hon e smart den lilla damen*hehe*
Mindi fick oxå vara med och visa "sami". Vårat sitt som skall hamna under kontroll!
Sen skulle vi ta fram sitt på Våga för det sitter långt inne. Michaela var smart och tog alla antydningar till rumpan neråt. Det blev inte sitt utan vi spana vidare på något som utvecklade sig till att bli stå på bakbenen*hihi* Det var skit fräckt!
Som Michaela sa sen. Hade hon inte kastat godisen utan tänkt på belöningspositionen hade säkerligen sitt kommit fram, men detta var mycke fräckare=)
Jag blev jätte sugen och tog ut Mindi och på två korta 1-minuters pass hade vi fått fram en tydlig bugning*haha* Fast den rackaren tog mina fötter som någon sorts target mitt i allt*hehe*
ÄLSKA SHAPING!
MÅSTE bli bättre med kameran. Detta e tråkigt*hm*
Idag blir det lugnt. Skogspromenad snart och möjligen åker cykeln fram sen oxå. Sen ikväll är det jobb som gäller!
Imorgon är det jobb på dagen då vi skall till fallens dagar i Trollhättan(hoppas på bra väder) och på kvällen skall jag och Ela på Harry Potter*tjoho*
Ha en fortsatt bra torsdag!
Ina&Mindi

2 kommentarer:

Billans matte sa...

Du betyder så mycket! Tack LoVe, trots att bilden är hemskt ; ) Pyzz

Maria&Hera sa...

Sami, vilket lustigt påkommet namn på sitt men smart eftersom det antagligen inte betyder något för Mindi sedan tidigare:)
Åå shejping..Det är roligt. Det borde vi göra mer också.
kram