Besökare

onsdag 22 juli 2009

Yscha fy=(

Måndagen här i huset var hemskt lugn och det blev jobb på kvällen och hela dagen på tisdagen då vi åkte ut till Lysekil och höll på att blåsa bort. Dessutom fick jag ett av mina berömda magont, men är väldigt förvånad då det gick över på bara några timmar. Så lätt brukar det inte gå!!

Nu till mindre roliga saker....
Igår åkte jag upp till klubben. Michaela håller i ringträning varann tisdag. Det var faktiskt ett litet gäng med nya ansikten denna gång. Roligt!
Jag och Mindi tog oss en promenad först där hon var skogs tokig. Plumsa i äckel pölen och höll på att sjunka*skratt*
Fick sen en paus i bilen innan hon fick komma med ut på planen. Körde ingångar och sen en ingång på planen. Super!
Hade ställt upp rutan innan jag hämta henne så jag höll i henne på ca fyra meter avstånd och fråga om hon ser rutan och visst gjorde hon det. Klockren!!
Även andra var super men tredje vände hon för tidigt. OKEJ.. Det är kanske för att belöningen kommer från mig, men hon jobbar inte tillbaka sig om jag gör om*suck*
Körde sen framförgående, men det var brända händer för hon var super taggad*hihi*
Tänkte då att apporteringen borde passa fint nu så en snabb paus i bilen först och då hjälpte jag till med sista övningen på "kursen".

Två varv runt och inne på andra varvet så hör jag "knak" och skrik... Jippie bröt sitt högra framben*ryser* FY va dåligt man hade nummer och koll på VAD som var öppet. Det skall uppdateras för det skall inte vara en fråga när olyckan är framme. Tänk om det hade vart dödshotande.. Magomvridning eller vad som helst! Så vi slängde oss i bilen ner till Blå Stjärnan i Gbg. Bild och text finns på whippetnota.blogspot.com
Tänker på dig Michaela! Jippie har det fint där nere och kommer bli super frisk*ler*!

Idag är en ledig dag och vädret är strålande värme!
Imorgon är det hoffe träff på GMBK och det verkar bli en bra uppslutning. Skall bli jätte roligt!

Ha en fortsatt bra onsdag!
Ina&Mindi

Inga kommentarer: