Besökare

söndag 19 juli 2009

Johnny Kask i Mariestad

I Torsdags direkt efter jobbet trampa jag hem till Michaela för jag hade fixat Fenixorden på DVD så vi kunde uppdatera våra huvuden och det var tur att det blev så för det visa sig att Michaela bara hade sett första halvan*ler* Dipp, morötter, gurka och choklad. Med andra ord en hel mysig kväll.

I fredags var vi först i Trollhättan på Fallens dagar med jobbet. Såg när de "startade" allt genom att släppa ut vattnet i forsen. Häftigt faktiskt! Opera fick vi höra med*skratt*
När jag kom hem tog ju ut Mindi för lite träning. "Rutan", "buga" och stå. Blev väll lite sisådär med alltihopa. Över energisk och på rutan var hon som vanligt. Ovetandes*suck*
På kvällen åkte jag och Michaela ner till stan och åt först thai mat*mums, mums* för att sen kliva in i biosalongen och Halvblodsprinsen.
Som vanligt var det bra, men även mycket som saknades! Och givetvis satte det sig två ungar på Michaelas sida och de vet nog inte ens själva varför de går på bio. Möjligen för godiset för filmduken vet de inte vart den satt*irriterande!!!*

Igår åkte jag och Stefan till Äskekärr och min far med sambo Ammi!

Männen i mitt liv<3





















Vi började med fika på deras altan. Alla kunde komma! Min bror Patrik, min syster Pernilla, Ammis döttrar Daniell och Henny och Hennys man som heter....*hm*

Patrik fyllde 22 år i tisdags så han fick paket=) Pappa hade ännu en gång varit i Kina genom jobbet så det blev presenter till oss alla. Stefan fick Björn Borg kallingar och jag fick Nike ankelsockar och en hängandes tur amulett*typ*

Sen bar det av till Mariestad för mat och uppträdande. Johnny Kask skulle spela. Hade ingen aning vad det var för ngt, men fick reda på att det var en svensk version av Johnny Cash*typ*

Alla äter
Johnny Kask

Pappa och Ammi ville även ta "släktkort"*hihi* Och det tog några kort för att det skulle lyckas bli bra. Alltid var det någon som kom på någon rolig min att göra*hehe*

En jätte trevlig och lyckad kväll. Tack så jätte mycke för detta!
Idag är det söndag och ingenting har blivit som det borde ha blitt*typiskt*
Ha en fortsatt bra kväll!
Ina&Mindi

Inga kommentarer: