Besökare

måndag 7 januari 2008

My Dog 2008











Nytt år och nya förhoppningar!
I helgen har vi varit på My Dog i Göteborg. Under fredagen tänstgjorde jag och blev godkänd. Under lördagen ställde vi Mindi. Hon var ensam i sin klass och fick HP. *nöjd* På söndagen var man tillbaka igen för andra tjänstgöringen. Även den godkänd så nu är det bara tre aspiranttjänstgöringar kvar.
Vi har bott hos kära mor. Mindi och Valtis har lekt massor under dagarna.
I torsdagskväll var jag på arbetsintervju. Snälla Daniel har fixat till mig=) Ny resturang, hälsosam snabbmat, skall öppna här i stan. På fredag em ringde han och undrade om jag ville ha jobbet och givetvis sa jag ja. Nu i efterhand när man kollat upp löner m.m. så har tveksamhet och frågor poppat upp som jag måste ta med honom innan jag ger honom min signatur. Men testa måste man nog ändå göra!!
Januari kommer bestå av Samhäll A. Måste bli klar!! Måste börja på mitt arbete som jag redan sagt att jag börjat med*hihi* Nästa vecka skall ja dit för att göra sista provet tror jag. Går det bra plus arbetet har jag nog mitt MVG!

Idag skall vi ut och strosa i skogen plus träna lydnad tror vi allt. Mindi sov i ett igår från att vi kom hem med idag är hon lite piggare iaf=)

Ina&Mindi








3 kommentarer:

Whippeten Nota sa...

Åh så fint det blitt på sidan med så fina kort :) Duktigt! Verkar bli ett bra 08 för er med erbjudet jobb, hp på utställning och redan färdig med elevtjänstgöringarna! Vi hade låång sovmorgon idag och en go fast blöt promenad i "skogen" (längtar till Uddevalla) och ingen stress alls idag, bara softa, gött! Vi hörs sen =)

Whippe sa...

Tja å grattis på My Dog! Tänkte på det där jobbet du talar om...söker dom mer folk så är jag intresserad av att komma dit å prata med dom.
Tänk på det!
Ha det bra!

Whippe sa...

Ja,restaurangjobbet.Nää inte heller erfarenhet men man kan ju lära sig och jag har stort mat/bak intresse.
Kassavana och kundvana har man ju.