Besökare

torsdag 17 januari 2008

Sista dagen!











Idag är sista dagen med pajkarna. Skönt att det blev uppehåll så man fick till en ordentlig prommis idag tillsammans med kameran=)
Dom har skött sig fin fint. Nemas Problemas=)
Mindi har nog tyckt det varit sådär. Hon vill helst ha sin säng ifred t.ex.=) Men det e tur att pajkarna e snälla pajkar=) Oftast iaf*ler*
Imorgon åker de hem igen. Garret längtar nog nu för idag har han börjat med att stå å titta ut genom fönstren=) Han får allt hållas!
Pernilla verkar haft det toppen iaf. Smått mörbultad bara=)
I morgon vankas det prov i ekonomi, samhäll A. Känner mig litte smått stressad nu. Ännu mer stressad är jag över arbetet som jag inte kommit någon vart med typ=) Men men.. Den dag jag är klar, ja då e ja ju klar med hela kursen!
Imorgon kommer Morris för en prov helg här hos oss. Vi skall passa honom en hel månad sen när matte och husse skall utomlands. Stefan får allt ta sitt ansvar då=) För på söndag skall vi ju ut i skogen och träna bevakning=)
Nu sussar vovvarna gått efter 2h prommis i skog å mark. Skönt!
Själv skall jag plugga.

Over and Out

Ina

2 kommentarer:

Whippeten Nota sa...

Åh så fina bilder på offisarna :)
Jag är lite smått avensjuk på din fina kamera! Men du kommer få plåta dig trött hela kommande träningsperiod, tro mig! =)
Puss å kram

Whippe sa...

Vad/Vem är Morris??
Imorgon ska jag hämta pissungarna,ska bli skoj och säkert en lite intressant tid framöver nu innan dom "bott in" sig.