Besökare

fredag 25 januari 2008

Utmaningen=)

*hehe*
1.Vad gjorde du för tio år sedan?(för djur 1 år sedan)

Ina; Var bland de äldsta på mellanstadiet=) Red flera gånger i veckan. Allmänt uppror hemma i huset!

Mindi; Var ytterst liten och söt. Nyligen hemkommen. Mestadels sprang jag runt på gräsmattan på Tureborg.

2.Vad gjorde du för ett år sedan?(för djur, en månad sedan)

Ina; Hade hämtat hem min käraste. Jobbade på Torsdagsvägen, 75%. Letade frenetiskt efter en svart 855!

Mindi; Var i Sthlm. Åt medicin=in och ut hos veterinären. Firade min första jul och Nyår med min familj.

3.Fem snask jag gillar.

Ina; Choklad, nötter, vindruvor, Refreshers,

Mindi; BARA FEM.. Jag älskar(och äter) allt. Snus, korv, frolic, grisöron, foder=)

4.Fem sånger som du kan hela texten till.

Ina; Tycker inte om å sjunga. Disney låtar kan jag... hehe

Mindi; Är rätt tyst av mig, men jag kan "Kom igen din tråkmåns"

5.Vad skulle du göra om du var miljonär?

Ina;Ny bil, ny bostad, resa, å en till vovvsing=)

Mindi; Låta matte vara hemma jämt och ständigt servera mig godda!

6.Fem saker som du gillar att göra.

Ina; spana på internet, leka, träna och gosa med Mindi, tjöta skit

Mindi; Springa i skogen, plaska i pölar och bäckar, leka med vänner, bita matte & husse i armarna

7.Fem saker som du aldrig skulle klä dig i eller köpa.

Ina; Stuprörs jeans, hängsle shorts

Mindi; Jag är vacker i allt!!

8.Fyra favoritsaker.

Ina; datorn, kameran, träningsredskapen, bilen

Mindi; mina leksaker, mattes klicker, deras säng & soffa


Nu skall det bli spännande att läsa alla andras utmaningar=)

Idag blev det inget spår. Storm!
Men vi fick till promenad(stranden) och träning på grusplanen.
Fina inkallningar. Bra platsliggning. Fick tom störning. Mamma med barnvagn gick bakom Mindi när jag lämna henne. Skojsigt!! Dags å öka tiden på fullt avstånd och lägga in retningar!! Med andra ord träna stanna!!
Snea sättningar, men bra fritt följ.
Apporteringen här inne ger jag plus poäng till. Körde ingångar med apporten i munnen=) Fin fint!
Är himla spännande detta. Skall bara se till att få bra coaching för tävlingsträning sen med!

Imorgon blir det tillbaka till gamla jobbet. Mycke trevligt tycker jag. Var så mysigt och komma dit i tisdags!

Hitta bostadsrätt ikväll. På underbara Kurveröd! Ringde dessutom. Kändes SÅÅ bra.. Men icke.. Alldeles för dyr hyra*snyft*

Ikväll har vi tagit det lugnt i soffan till Let´s Dance. Roligt tycker jag!

Ina&Mindi

Inga kommentarer: