Besökare

måndag 28 januari 2008

Spårat!!

Japp, Japp... Idag bidde det ett spår. MÅSTE leta fram gamla kompasserna *hihi* Gjorde ett direkt påsläpp idag. Jobbade lugnt och metodiskt ifrån start. Missade första apporten(FAN, tänkte jag. Hon som slarva så sist), men tji fick jag(IGEN*ler*). Resterande två plus slut apporten tog hon klockrent. Kom in med dem fint å allt=) Spåret blev allt litte kort, men vad gör det ibland. Fick sällskap av Michaela i telefonen så jag "orkade" härda ut vänte tiden iaf*otålig, ja tack* Överlag mycket nöjd=)

Innan gick vi runt Bjursjön. Inte roligaste rundan, men idag var den faktiskt härlig. Så fint vid vattnet när solen lyser. Hon försökte sig på att jaga änderna med=) Men a.. E man för feg för att simma.. Ja då smiter änderna iväg ganska lätt=)

Annars så har "vi" varit på torp idag. Handlat blommor, krukor, kläder, mat m.m.
Har fått upp gardinerna idag på morgonen. Bättre sent än aldrig heter det faktiskt=)
Har fått gjort mycke idag, men gick ju upp 06.20 med så. Måste börja vänja mig ansåg jag så vi följde "mannen"*hihi* i huset till jobbet på morgonen. Vilket vi tänkt göra imorgon bitti med!

Ja för imorgon skall kontraktet skrivas på. Hoppas på ordning och reda. Skall be om att få vara ledig ojämna helger. Missar minst då typ.
Såg idag på Mindis kennels hemsida(Hässlehoffs) att den 12 April skall kullen göra MH. Får se hur många av kullen som kommer komma annars blir det att jag gör det närmre. Dessutom skall lägret i Olofström, som jag vill till, vara 5-8 Juni. Hoppas så innerligt.. Om inte annat så är det ÄVEN västras läger 23-25maj. Kan vara spännande det med. Känner mindre folk dock, fast man lär ju känna alla mer eller mindre.
OOOO... Längtar så..=)

Nä, nu skall det allt bli duschen!! Mindi har sussat hela kvällen sen vi kom hem*gott*

Ina&Mindi

Inga kommentarer: