Besökare

söndag 27 januari 2008

Ormarna Allan & Börje


















Ja, idag har man ju då jobbat hela dagen. Inte fy skam. Åkte iväg till Munkedal. Alltid en hitt när Michaela jobbar i Zoo-Butiken. Införskaffade råttor, bark och lampa till ormarna. De vart väldans nöjda, med extra värme, mera bark=gräva ner sig och nya gömmor(från Camilla= Toppen!) Gillar å sitta å spana på dem. Å tjatjing.. KAMERAN=) *hihi*
Stefan har varit duktig idag mot Mindi. Kommit ut på promenader så hon var allt rätt nöjd när jag väl kom hem. Men trots det klickade vi litte i köket.

Förstår inte mig själv att jag för typ tio dagar sen hakade upp mig så att hon inte klarade vänster svängar. Senaste dagarna när vi testat har hon gjort det skit snyggt. Det vi gjort är att vi varje dag tränat ingångar framifrån. Så nu skall vi öka svårigheterna litte=) Sakta men säkert går vi framåt mot vårat mål!

Imorgon SKA vi spåra. Oavsett väder... Nästan*ler*
För på tisdag skall jag till restaurangen och skriva kontrakt och ha genomgångar och litte så för på onsdag.. Ja då smäller det!!*hihi*

Ikväll blir det mys i soffan*underbart*

Ina&Mindi

2 kommentarer:

Whippe sa...

Har Ni skaffat ormarna nu?

Whippe sa...

Har Ni skaffat ormarna nu?