Besökare

onsdag 23 januari 2008

Sista Lediga Veckan!!!


I helgen var Morris här som sagt. Ju längre tid det gick ju bättre fungera det, men Mindi var inte speciellt förtjust i mera hundpassning. MEN.... Skulle iväg å handla litte på lördag kväll. Tänkte att jag passar på att lämnar dem ensamma ihop eftersom jag vet att det är det de måste klara av ihop. När jag kommer tillbaka klampar jag massa i trappuppgången, då vi märkt att Morris skäller högljutt på allt han hör, och givetvis skällde han nu med. Var inne å lämna kassar tog ut dem å kissa, gick och hämta min kycklingrulle och när jag, efter grannen, kliver in i huset igen skäller han som en galning. Så där sket det sig. Går inte att ha honom här en månad. På gott å ont!

I måndags var jag i Gbg på Pita och rullade Wraps=) Skall bli riktigt spännande att vara med om starten på denna restaurang här i stan. Blir ett halvt Denzler företag*skrattar* Nästa onsdag öppnas den. Billiga erbjudanden hela veckan så kom in och testa vetja=)
Underbara Nota har börjat löpa den rackarungen=) Så nu skall matte klara av att hitta till Eskilstuna. Briam kanske möter upp dem halvvägs när han känner doften*asg* Skall bli ännu mer spännande!!

Har tappat klicker tänkandet mer och mer. Använder fortfarande klicket som ett snabbt bra(+ord) men jobbar mer strukturerat än frivilligt nu.

Gårdagens pass på klubben var rätt bra faktiskt. Förutom att hon helt plötsligt släppte allt, nosa i vinden och drog. Till Marika, Nellie och Rosso på andra sidan planen. *tappa hakan* Varför?? Alla tre är ju dock väldigt snälla så vi fick ingen örfil iaf=) Men Mindi kanske hade behövt en*skrattar*

Tog direkt paus och efter det jobba hon massa bättre.

Fria följet är jag imponerad av, men hon har tappat på apporten. Gör finare och finare ingångar. Allt artar sig=) Så kul. Längtar till ständigt bra väder=)

Hur den här dagen skall arta sig.. Det lär vi märka=)

Ina&Mindi

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Ingela!
Tack för titten på träningen senast!!!

Lite störningar har ju aldrig skadat...
Hoppas vi ses snart igen!

Marika, Nellie & Rosso

Whippe sa...

Hallå hej!
Då "slapp" ni vara hundpassare igen,på gott & ont.
Jag är Så glad för att ultraljudet var positivt med minst 3 puppisar!
Får jag om några år vara med Er och träna!