Besökare

onsdag 4 november 2009

Imorgon smäller det två gånger om!

Denna veckan har än så länge varit seg seg och seg. Det har blivit hemma träning på backa tillsammans med tass target. Det vill änna inte släppa*hm* JAG VET att grundträningen i backa inte blev lika bra som snurra, sami och tå så jag har mig själv att skylla. Men hinner änna inte innan imorgon! För imorgon smäller det*woohoo*
Sista dagarna i CANIS klickertränar utbildning. Teori delen är inskickad och jag är ganska nöjd praktiskt. Korv behövs skäras, men först är det Grey´s som gäller*hehe*

Andra smällen imorgon är att det skall vara snö*hihi* Som tur var fick vi lånat garaget och grejer så vi fick bytt däck på audin så jag kommer iväg imorgon med*ler*

Igår tog jag influensa vaccin och det va ingen höjdare. Fick ont i armen direkt hon börja spruta in det och det blev inte bättre ju längre tid det gick. Framåt kvällen var jag ju halvt invalid*ler*
Senare på kvällen började en huvudvärk krypa sig på dessutom och den var så fint kvar i morse när jag fick kliva upp till Mindis spyor*suck*
Helt slut var jag så Mindi fick frukost och rastning och sen la jag mig i soffan och titta på TV:e och somna och klev inte upp fören mitt på dagen. Mindi sussa så fint vid mina fötter så henne gick det inte nöd på iaf.
Igår var hon dålig i magen igen, men hon verkar redan bättre som tur är.

Som sagt... Imorgon och fredag är det CANIS som gäller. Skall bli super najs. Sen på lördag skall jag, som det ser ut nu, träffa Pia, Björn, Ingela och Ralf nere på Kungälvs bhk. Det var inga fler som tänker dyka upp, men vad gör det säg*ler*
På söndag kommer pappa och Ammi hit för mat och efterätt. Har redan bestämt vad det skall bli och ingredienser är köpta nu ikväll. Skall bli trevligt!

Ha en fortsatt bra onsdag
Ina&Mindi

1 kommentar:

Lin sa...

Jag är SÅ stolt över oss !!!!

Kram o ses imorn :)