Besökare

fredag 25 april 2008

Nu fin slipas det=)

Nyfikna?
Det händer grejer här vettu. Och nu är bloggen anpassad för att passa=)

I tisdags funkade hindret sketa bra när jag träna. Funderar på att det blev litte för mycke störning för henne i måndags. Har sällan tränat hindret så nära klubbstugan + att det var fler folk utanför än va det brukar vara med.
Jaja, får inga svar ändå. Bara att träna vidare.

Veckan har varit solig och varm.
Mindi har börjat med sin medicin och vi har tränat litte lydnad ungefär varje dag. Fortfarande ingen långpromenad, men nästa vecka hoppas jag på.

Har jobbat hela veckan, men är ledig idag och givetvis är det mulet idag. Får se det positivt= inte lika varmt för Mindi när vi skall träna.
För tränas skall det. Med Ela å Nota. Alltid lika effektivt!!

Nu skall jag åka till torp med Johanna och hitta en vår jacka!

Ina&Mindi

1 kommentar:

Whippeten Nota sa...

Nu vet jag vad du menar med att bloggen är anpassad, din rackare! Vi väntar med spänning! Tack för träningen igår! Mindi var ju riktigt pigg och bjudande =)Skoj!
Nu är jag på hundpensionatet så jag ska ut och traska med vovvar i ett par timmar... hoppas på gott väder :)
Hörs sen!
Kramar