Besökare

lördag 5 april 2008

Årets andra spår!

Ja det har inte blivit så många än i år. Och det finns ju flera förklaringar till det, men idag så.
Iväg till Lindesnäs åkte vi. Aldrig varit där förut.
Det blev ett ganska kort spår ca 350m, 5 apporter och leksak i slutet. Det låg i 45min.
Gjorde ett direkt påsläpp. Hon jobbade bra, men slarvade mycket. Tog endast två apporter. Velade i vinklarna- "gick över dem". Enda riktigt bra hon gjorde var sista spets vinkeln-klockren!!
Relativt nöjd. Får skärpa mig och komma ut i skogen mera. Alla tips på platser tages glädjeligen imots=)

När spåret låg körde vi litte lydnad. Nu kan vi iaf göra 2-3 "nya" ligg övningar. Det kanske faktiskt sakta, men säkert fastnar i den lilla hjärnan=)
Ställande var någerlunda bra idag. Snabba repetitioner iaf! Måste nog ha Michaela där mycke så det inte blir massa trampanden!
Har nog litte omstart på fria följet träningen i och med att jag ändrat mitt tempo. Hänger inte alltid med, men hon kämpar. Kan känna ibland att jag går alldeles för fort, men det lär jag få svar på på måndag av de visa=)
Vänster svängar, i det nya tänkandet, går däremot verkligen framåt. Jätte duktig!
Igår gjorde vi typ ingenting. En halv lång promenad med mycke koppel. Jag ville se om hon e krasslig eller bara trött. Och det ser nog ut som om hon bara är trött. För gamla lek Mindi började komma fram på kvällen och idag har det varit mera vaket och busande. Glädjande!

Imorgon är det ovisst fortfarande vad det blir. Antingen tjänstgöring här i Uddevalla eller hoffe träff hos Sanna å Kax. Men i vilket fall så blir det jobb på kvällen!

Och givetvis får vi inte glömma att gratulera Michaela till godkänt idag på andra elevtjänstgöringen!

Ina&Mindi

1 kommentar:

Whippeten Nota sa...

Halloj!
Tack för grattiset !
Det kommer gå kalas med spåren - no worry!
Gröna stugorna ser super mysiga ut! Åhh längtar! Öland here we come (i september dock :)
(det blev pizza:)
*kram*