Besökare

söndag 8 januari 2012

Det blev inte riktigt som planerat....



Hade som sagt lång pass på jobbet idag och iväg kom jag, allt var frid och fröjd. Anländer och känner av min dumma mage lite, men aja... Det är ju inget ovanligt så det är bara att sätta igång. Blev en sväng till Emaus, en boende ville rida och de har ponny ridning där mitt på dagen på helgerna. Kände på vägen dit att det kommer inte bli en bra dag och magen kändes under tiden vi stod och gick oxå, men hemvägen sen. Yscha mig va ont det gjorde.



Å det var inte på det vanliga sättet utan massa massa värre*suck* Så ni väl kom tillbaka sa jag till arbetskamraterna, halvt ihop kröpen, att ni får ringa in någon. Jag åker hem. Och det gjorde jag, men det tog sin tid pga av att jag fick stanna på vägen. Svettades, frös, såg svart för ögonen och trodde jag skulle spy gång på gång. Usch å fy så synd det låter om mig!

Väl hemma kröp jag under täcket med kläder och allt och låg i några timmar. Bättre blev det och bättre är det, men det känns att det vart något konstigt idag och fasar för att det är tillbaka imorgon. Har inte tid för sådant här!


Funderar allvarligt på att köra något mer allergi test för t.ex. mat. Det finns aldrig någon logik i när eller varför jag får ont. Ibland tror man att det är t.ex. mjölk(laktos), men sen går det skit bra hur länge som helst. Sen tror man det är ngt annat men det ger inte heller reaktion jämt.. A ja vet inte.


Som tur är har jag inte så här ont allt för ofta ;) Kommer faktiskt bara ihåg en gång... å det var när jag var 14-15... Då svimmade jag nästa när jag nästan var hemma. Fick lämna franska lektionen..


Ja här ser ni bilderna iaf. Ingenting har blitt gjort idag. Legat under täcket, tittat film och tv och surfat runt och avslutar med min egen blogg innan sängen skall intas.




MINA TVÅ ÄLSKADE SVARTA TÖSER <3



/Ina

Inga kommentarer: