Besökare

lördag 21 januari 2012

En hel vecka har passerat....

Ojdå.. En hel vecka har passerat. Nu börjar vi tydligen återgå till gamla vanor*hehe* Nädå, jag skall allt försöka hänga i här lite till:)
Det har hänt en hel del känns det som denna veckan. Varvat med alla våra promenader så har det även blitt träning för de svarta töserna och planerad träning för den lilla råttan med. Nämligen viltspår.

Tyvärr blev Dixi halt i torsdags under en cykeltur så hon hamna direkt på vila och skall till min hokuspokus tant imorgon kväll. Samma person som gjorde Mindi "frisk". Hopppas hon hittar vad som är fel annars får vi gå vidare till veterinären och röntgen rummet:(

Jag håller på och läser till undersköterska på distans bredvid arbetet och igår kunde jag gå in och läsa att jag vart godkänd i Psykologi A*woohoo* och första deluppgiften i Medicin Grund var godkänd den med:) Igår kväll skicka jag in deluppgift två och hoppas på samma resultat:)


Tyvärrär det dåligt ljus ute så den lilla snabba saken syns knappt alls på bilderna:)



Det sista julstöket har åkt bort och tvättats upp dessutom. Det var mindre roligt att få ut granen vill jag lova.

Efter jag hade tagit loss alla kulor m.m. och ljus låg typ en tredje del av granen under granen*suck*

Och på vägen ut till gräsmattan ramlade resten av granen av så när den väl var ute var det inge barr kvar på den*suck igen*


Men det var bara att dammsuga och sopa så försvann det med.

I torsdags var jag en sväng på Överby med Ela för att hitta lite gardiner men det var svårare än väntat. Får väll se hur det går här fram över. Är lite tomt runt fönstrena.


Idag vankas jobb i ett helt dygn med start kl 17. Mindre roligt. För idag har vi äntligen fått snö igen*woohoo* Sakta men säkert dalar det ner och lägger sig och i och med att det skall vara kallt i mer än en vecka framåt så kommer det ju ligga kvar:)
Tråkigt för D däremot som jag inte låter springa just nu:(

Idag snodde jag sambon till att vara fotograf när jag tränar att vara whippet utställare. Är allt lite annorlunda. Första vändan blev väll sådär, men andra(kortet nedanför) blev rätt bra om jag får säga det själv:)



Nu skall Mindi få komma ut och busa i snön tror jag:)
Ha en fortsatt mysig lördag alla vänner!
/Ina

Inga kommentarer: